loading...
دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم
نویسنده بازدید : 98 یکشنبه 21 شهریور 1395 نظرات (0)

من عاشق پسری بودم که بعد از چند وقت به خواستگاری خواهرم آمد! ...

www.topnaz.com › سبک زندگی › روانشناسی
۲ ساعت پیش - دختری که پسرخاله اش را دوست دارد و پسر خاله اش خواستگار خواهرش است مدتی است که به پسر خاله ام علاقه مند شده ام و عاشق او شده ام ولی او با وجود اینکه ...

من عاشق پسری بودم که بعد از چند وقت به خواستگاری خواهرم آمد! ...

baztab24.com/.../من+عاشق+پسری+بودم+که+بعد+از+چند+وقت+به+خواستگاری+خواهرم...
من عاشق پسری بودم که بعد از چند وقت به خواستگاری خواهرم آمد! دختری که پسرخاله اش را دوست دارد و پسر خاله اش خواستگار خواهرش است. مدتی است که به پسر خاله ام ...

من عاشق پسری بودم که بعد از چند وقت به خواستگاری خواهرم آمد! ...

clickjavan.ir/news/8792/من-عاشق-پسری-بودم-که-بعد-از-چند-وقت-به-خو
دختری که پسرخاله اش را دوست دارد و پسر خاله اش خواستگار خواهرش است. مدتی است که به پسر خاله ام علاقه مند شده ام و عاشق او شده ام ولی او با وجود اینکه می داند من دوستش ...
کارآگاهان در جریان تحقیقات خود متوجه شدند سوسن با پسری جوان چندبار ... روز حادثه سوسن به خانه ما آمد و بعد از کمی صحبت خواست از آنجا برود که پایش سر خورد و به زمین ... من که به‌شدت ترسیده بودم جنازه را در کیسه‌ای نایلونی گذاشتم، آن را از خانه .... در چشم برهم زدني چند سال گذشت و سامان ديگر هيچ وقت حاضر نشد به خواستگاري ام بيايد.
حدود شش ماه بعد نيز آن پسر جوان به خواستگاري ام آمد و با هم ازدواج کرديم. ..... چند دقيقه بعد جوان ديگري نيز آمد و آ ن ها با توسل به زور و تهديد مرا طعمه هوس هاي شيطاني .... من به خانواده ام خيلي وابسته بودم و تحمل دوري آن ها را نداشتم اما از لحظه اي که پا به خانه ..... طول ۷ سال زندگي مشترکمان نيز عاشقانه و با علاقه براي او و پسرم وقت گذاشته ام، اما ...
۶ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - من به ناچار تن به ازدواج با خواستگار مربوطه دادم اما در تمام مدت ۴ سالی که ازدواج ..... کنیم حال اگر مسئله علاقه و دوستی پیش امد نه تنها شخصیت ما و حرمت خانواده ما در .... عذاب وجدان شدیدی دارم که هر وقت به کارهای احمقانه خودم و رفتار عاشقانه او فکر .... من پسری۲۷ساله که از ۲۰ سالگی با دختر خانمی دوست بودم و تا چند وقت پیش ...
۲۷ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با خواستكارم كه به مدت یكسال در آشنایی بودم، رابطه جنسی برقرار كردم و پرده خود .... اگه هم نشد ازدواج کنی باهاش به خواستگار آینده ات هیچی در مورد گذشته نگو. ..... و چند وقت بعد پسر داداش خود در این جریان قرار میدهد و پسر داداش او که اون موقع ... راحت کنم تا کسی دیگری را به گناه نکشاندم به خاطره من است که دختر خواهرم می ...
سنگ صبور جایی است برای گفتن حرفهایی که به کسی نمی توان گفت. ... و بعد هر کی میاد خواستگاری یه جوری التماس میکنه برا جواب مثبت بعد شنیدن موضوع نامزدیم ..... و از جایی که من اولین و آخرین کس زندگیم شوهرم بوده و واقعا عاشق بودم و وقتی ..... حرف بزنم با اینکه وقت تداره چند دقیقه برام وقت میزاره و میگه جونم بگو اما من نمیدونم ...

به من علاقه ای ندارد ولی نمی توانم فراموشش کنم ... | پرسمان ...

www.moshavereh.porsemani.ir/.../به-من-علاقه-ای-ندارد-ولی-نمی-توانم-فراموشش-کنم
عاشق شدن از طريق نگاه ... از همان ترم اول ورود به دانشگاه به دختري از همكلاسي هايم علاقه مند شدم و بعد از مدتي با هم دوست شدیم. ... او مي گويد كه به من علاقه اي ندارد و ما رابطه مان را تقريبا قطع كرديم. ... من از خانواده ام خواستم هرچه زودتر به خواستگاري او بروند. ... موضوع را پيگيري كردم و تا الان متوجه شده ام او با چند پسر ديگر نيز رابطه دارد و حالا ...
بعد از این جریان عذاب وجدان شدیدی گرفتم که فکر میکردم من باعثش بودم تا اون به من دل ببنده؛اشتباه بعدیم این بود که بعد از چند ماه حرف زدن خودمو ... که تنها ارزوش همینه؛ولی میدونست که من عاشق شوهرم هستم و این اتفاق هیچ وقت نمیوفته. ..... من چندین بار دیدم که خواهرم سر این موضوع گریه میکنه به خاطره فشاری که پسر بهش آورد حتی ...
بعد این جریانات با دختره صحبت کردم قانع شد ورفت ولی بعد چند وقت دیدم محمد عکس ... که خواهرم بدگویی ایشان کرده وزنگ زده حلالیت بطلبه واتاقی مسیج اشتباه داده من ... درضمن من قبلا دوس پسرداشتم که وقتی با هاش بودم همیشه شادابو سرزنداه و امیدوار بودم .... سوال: باسلام مدت 5ماه پیش پسری از من خواستگاری کرد ایشان فوق لیسانس ...

روشي براي حل اختلاف عروس و خواهرشوهر - مهرخانه

mehrkhane.com › صفحه نخست › روانشناسی
بعد خواهر شوهرم به خانه ما آمد و جلوی خانواده ام هرچه خواست به من گفت. ..... اذیت نکردن به خاطر پسرم خیلی جاها کوتاه اومدم و با پسر روانیشون ساختم حتی چند بار بدون ... من هم که خیلی عصبانی بودم و میدیدم که از هر سری یه صدا درمیاد بهش گفتم به توچه تو همه .... و بجای کمک ازم خواستن بخاطر تلاشی که مادرشوهرم وقت خواستگاری برای رضایتم ...

مشــــــــــــــاوره

moshaver8990.blogfa.com/
در اینجا نکات آموزش رفتن به دستشوی که توسط انجمن روان پزشکي کودک و نوجوان- ... سلام خانم 25 ساله هستم یه خواستگار دارم که فامیل هستند 6سال باهم دوست بودیم بعد از 6 ... که قبل از ورود به دانشگاه عاشق بشه یا دوستی(نامزد وغیره) داره حالا چه پسر و چه ..... من تو مشاور املاک کار میکنم چند ماه پیش یه پسری امد پیشه ما خونه اجاره کرد نامز ...

تساوی خوزستانی ها در روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ...

damadam.ir › اخبار › عصر جنوب › دسته‌بندی نشده
۲ ساعت پیش - در نیمه دوم این بازی هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند تا این که ساسان انصاری در .... ۱ من عاشق پسری بودم که بعد از چند وقت به خواستگاری خواهرم آمد!

پرسش و پاسخ - پیش از ازدواج!

pishazezdevaj.blogfa.com/category/14
پرسش و پاسخ - چه جوری می شه فهمید رابطه مون به یه ازدواج موفق ختم می شه یا نه؟ ... اگه خانوادشون راضی نشدن بیان خواستگاری نظر من اینه که بهشون بگی روی .... قبلا با دختری دوست بودم الان اون ازدواج کرده با کسی دیگه بعد ازدواجش زنگ من مزنه و میگه ... ما ده سال پیش با خانواده دوست بابام رفت و امد زیاد داشتیم یه پسری داره که خیلی دوسم ...
البته تک و توکی هم مثل مرد به خواستگاری میرفتند و ولی پدر دختر خانمٍ حالا دیگه ... من که به شدت با چشمانم درگیر بودم که به کسی خیره نشوم تا در دامش بیفتم. ... مینامند"به این مضمون که هر وقت شما با نا محرمي "غیر از کسی که مشروع با او رابطه خواهی .... چند ماه بعد خواهرم نیز ازدواج کرد به همان طریق سنتی یعنی اول مادر دامادمان آمد با خواهرم ...

تعبیر خواب ازدواج - تاهل | تعبیر خواب - حرف الف - مجله ...

www.sootak.ir/تعبیر-خواب/تعبیر-خواب-حرف-الف/تعبیر-خواب-ازدواج-تاهل.html
5ـ اگر خواب ببينيد در جشن ازدواح واقعه اي ناگوار رخ مي دهد ، علت آن است كه به بيماري .... درمورد من که متاهل هستم خواهرم خواب دیده که دارم ازدواج میکنم ودر خواب ناراحت هستم دوبار ..... منم خواب ی پسر غریب را چندوقت میدیدم بعد تو بیداری دیدمش و ناباورانه عاشقش شدم. .... سلام،من در خواب ديدم كه دختري زيبا به خواستگاري من آمد تعبير آن چيست؟
بنده با خانمی عقد موقت هستیم، تا ان شاء الله بعد از برطرف شدن یکسری مسائل، ازدواج کنیم. ... مشکلی که من در زندگی دارم ، سختگیری همسرم در مورد رفتن من به خانه ی پدرم می باشد .... به علت اینکه ابتدای زندگی کاملا دست خالی به خواستگاری آمدند الان ایشان هرچه ... یک مورد اینکه چند وقت در تلگرام با یک پسر نامحرم ارتباط و تماس داشته و ...
در روز رفتن شاه، چند بار شاهد بودم در پاسخ به پرسش اعضای سردبیری در مورد مضمون ... سرانجام خبر دار شدیم چاپ روزنامه آغاز شده و دقایقی بعد بود که چشم ما به آن تیتر افتاد و ... در مورد تیتر "امام آمد" این وضع تکرار نشد و اعضای سردبیری در جریان بودند. ..... ناگهان امام خمینی رو به من کردند و با حالت تحکم گفتند: آقای دکتر احمدی‌نژاد!

مشاوره زوج - همراز

psy-hamraz.blogfa.com/cat-2.aspx
ولی بعد از گذشت چند ماه ورق برگشت من جونمو به جون عشقم گره .... منو عذاب میده و اون هم اینه که همسرم به هیچ عنوان با برادرم رفت و آمد نمیکنه و من باید تنها به ... یا خواهرم وهر کسی دیگر صحبت میکنم مدام سوال میپرسه و میخواد جویا بشه که چه ..... هنوزم عاشق همیم ولی ازدردهاش ... من هیچ وقت با هیچ پسری نبودم و خواستگارهای خیلی زیادی داشتم که.
تا ساعت ۸ بعد از ظهر همینطوری میگشتیم تو شهر که زهرا رو گذاشتن خونه خودش و ... مهسا خانم زود برین اتاق منو از تو کشوم شماره ی پسری به اسم بابک رو که زیرشم یه ... صاحب هتل پدرم بود و خیلی راحت میتونستم رفت و آمد داشته باشم . ... آخه من تک فرزند بودم و آنچنان هم اذیتشون نمیکردم که وقت برام نداشته باشه . ... بابک هم چند روزی نبود .
الان هم ميگه خيلي دوست داره بچه داشته باشيم و عاشق بچس منم ميترسم اگه حرفشو گوش .... اما من الان دیگه نمیتونم تحمل کنم تو این چند ساله همش سکوت کردم ولی الان خسته شدم. ... اینو هم بگم که من یه مدت کوتاه با پسری دوست بودم که خیلیییی بهش علاقه مند شدم ..... من زنی 31 ساله هستم که بعد از 7 سال زندگی با همسرم به دلیل نداشتن تفاهم و ...
۲۳ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چنین ازدواج هایی پس از گذشت چند وقت، به دلیل عدم مقبولیت در فرهنگ عمومی .... مشکلی نداره،من عاشق دختری بودم که فقط 7 سال ازم بزرگتر بود ازدواج صورت ... ایشون فقط به یک بعد این ازدواجا اشاره کردن اونم سطح مالی یک خانم که بالاتر باشه! ...... سی و شش ساله هستم پسری به خواستگاری اومده که پنج سال ازم کوچکتر.

چگونه فردی را عاشق خود کنیم؟ - آلامتو

www.alamto.com › سبک زندگی › ازدواج
۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - البته یادتون باشه که هیچ وقت با احساسات دختری بازی نکنید و بعد از مطمین شدن وابستش کنید. ... گفتم که اگه دوسم داره باید حداقل۴سال صبر کنه من یه خواهر بزرگتر از ..... دادم اونم پیام داد وقتی بعد چند روز که آید تلگراممو بهش دادم به اون پیامم .... من دختری18ساله ام که تاحالاهم عاشق هیچ پسری نشده بودم وراستش ازتمام ...

چگونه پسر مورد علاقه مان را راضی به ازدواج کنیم؟ - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../چگونه-پسر-مورد-علاقه-مان-را-راضی-به-ازدواج-کنیم
۲۶ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر می‌خواهید فردی که دوستش دارید را به ازدواج راضی کنید، قبل از هرچیز .... چند وقت پیش به من پیشنهاد دوستی داد ولی خیلی مستقیم نه. .... خواهر گلم اگه بخواد خودش میگه ..... سلام من هم با یک پسر اشنا شدم که واقعا عاشقش بودم هرچی دارو ندارم بود ..... قرار بود 4ماه بعد از دوستی بیاد خواستگاری ولی الان نه ماه شده هم نیومد هم ...
نشانه های اصلی که زمان پایان یک رابطه را مشخص می کنند. ... رابطه ای هستی که شادی هایش را در گذشته می جویی بدان که وقت پایان دادن به آن است. .... قراره یک ماه دیگه بیاد خواستگاری. ... باشید که دوست پسر شما در مورد ازدواج با شما منصرف شده است و اگر از این به بعد هم با ..... من نزدیک سی ساله که ازدواج کرده ام انهم با کسی که عاشق هم بودیم.

آبان ۱۳۹۳ - راز نهان

raze-nahan.blogfa.com/9308.aspx
من عضو یکی از این کتابخونه ها بودم و برادرم و پسرای خواهرم که هر سه از من ... من عاشق کتاب بودم ، دلم می خواست تمام کتابهای دنیا مال من باشند ، بوی کتاب منو مست می کرد ... و چند ماه بعد کامی آمد خواستگاری من در حالی که حتی یک بار هم منو ندیده بود ! ... چندسال پیش دکتر قلب به پسر این آقا گفته بود : "پدرتون چند تا رگ قلبش به شدت ...
با سلام و خسته نباشید خدمت شما مهربانان وطن ببخشید من چند وقت پیش سوالاتی ازتون ... یک رابطه عاشقانه و در اخر هم هیچی باز هم تنهایی بعد از رها کردن دانشگاه به سرکار .... بودم با اینکه اصلا اهل رفیق بازی نبودم دست گذاشتم رو نقطه ضعفش به یکی از .... پسری که از من خواستگاری پسرخاله هم دانشگاهیمه و در دیدار اول از طریق مادرشون ...

روانشناسی و مشاوره

man-psychology.blogfa.com/
بعد از چند ماه که فرانک به امادگی لازم بدنی برای مقابله با تام میرسه، طبق معمول همیشه تام .... بوديم. اسفند ٩٤ هم عقد كرديم. چند مدت پيش بهم گفت دلم ميخاد وقتي ازدواج كرديم مشروب .... مثلا من یه پسر 22 ساله ام و میخام با یه خانوم 30 ساله ازدواج کنم. .... من تو این سن خیلی خواستگار دارم اما نمیتونم جواب درستی بدم نمیتونم واسه ایندم تصمیم ...

علت نگاه هایش چیست؟ - پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت

www.hawzah.net/fa/Magazine/View/4892/5042/44444/علت-نگاه-هایش-چیست
در کلاس ما پسری بود که رشته ریاضی می خواند که من خیلی از رفتارش خوشم آمده بود. ... خنده رو و خوشحال؛ به طوری که کم کم جذبش شده بودم و حتی به حدی رسید که پایان ترم ... آمد؛ چون فکر می کردم که احساس و غرور من لکه دار شده است؛ ولی دفعه بعد طاقت نمی آوردم ... فقط دلم می خواهد به خواستگاری من بیاید و حتی یک وقت به سرم زده بود که این ...

پای درد دل دختران مجرد !+عکس :: گناه شناسی

313fadaii.blog.ir/post/How%20many%20heart%20girl!
سلام بر همگی یکی از بهترین روش ها: بعد از نماز صبح 10 مرتبه به نیت ازدواج سوره قدر ... کاش خدا به من چند پسر و دختر بدهد آنگاه همه می بینند که 18 سال دیگر من به .... سلام آخه یکی امده باهاش نامزد کرده اون وقت که خواستگار نداشت به من ندادنش حالام من ..... اما به خاطر بیپولی اینهو با سینی زدن توسرم چار سال پیش عاشق دختر خالم بودم که ...
۲۹ شهریور ۱۳۸۵ ه‍.ش. - ولي ميگه من تورو واسه حيايي که داري ميخام و ادعاي عاشقي ميکنه همه اس هايي ... محراب : من پسري هستم که خيلي خاطر خواه دارم ولي يه دختري توي ... هر چند که حرفشو مي زد و من در طول پنج سال که تو موقعيت بودم و دوسشم ... بعد کلي لگد به شکم و رون و کمرم زدن و بعد از اون بهم تجاوز کردن و .... حتي کثافت به خواهرم هم رحم نکرده .

نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود!

www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
۱۸ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ای کاش می شدحداقل پسر بودم، چون این قدر بدبخت نبودم. ... من فرزند دوم خانواده هستم که به قول مادرم ای کاش هرگز به دنیا نمی آمدم. ... خدا رو باید در همه حال شکر گفت و امیدوار بود ولی هر وقت مثل من جای اون ... من تو این بیست و چند سال زندگیم واقعا هیچ آدمی ندیدم که بگم وای چقدر زشته. ..... البته خدا رو شکر خواستگار ندارم.

داستان های عاشقانه

just4girl.mihanblog.com/
بیمارستان بودیم من تقریبا هرروز به عیادتش میرفتم ولی موقع هایی که خانودش ... برام مثل جهنم بود چند ماه گذشت دوستم نگار خیلی بهم حسودی میکرد ... ولی بازم به زور با التماس های علی اومدن خواستگاری علی وضعش بد نبود ... کند درست شش ماه از آن ماجرا گذشته بود که فرانک به در منزل فرزاد آمد ... از اینکه وقت و انرژیش را برای من به هدر.

گران‌ترین هدیه عباس بابایی به همسرش

www.fardanews.com/fa/news/217668/گران‌ترین-هدیه-عباس-بابایی-به-همسرش
۸ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - وقتی که عباس از من خواستگاری کرد، 15 ساله بودم و حتی به خانواده اعتراض کردم که .... سلما دختر عربی بسیار زیبایی بود که یزید ملعون عاشق او می‌شود و سلما هم داخل ... دوستان عباس، بعد از شهادتش چند جا را برای دفنش پیشنهاد دادند. ... در این احوالات بودم که یکدفعه خواهر شوهرم آمد و گفت: «ملیحه، یک خانم را کنار عباس ...

ارتباط با غیر همسر - مشاوره چند همسری

dohamsar.persianblog.ir/tag/ارتباط_با_غیر_همسر
و این حرفها بسیار برای مادرم سنگین است از انجایی که من در تمام مدت زندگی ام ... مدت چند ماهه عقد کردیم متوجه شدم همسرم به تازگی با یه دختر دوست شده می خوام ازش جدا بشم .... بحث طلاق هم مطرح شد اما بعد از یک هفته با توجه به اینکه پیش مشاور رفته بودم و ..... پسری بهم توجه نکرده بود و با اینکه ظاهر نسبتا خوبی دارم هیچ وقت خواستگاری ...
۲۳ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بعد خیلی جدی پیشنهاد که به صورت دائم، همسر دومش بشوم. ... بله؛ من به خواهرم گفته بودم که نیاز دارم، هم به لحاظ روحی و هم به لحاظ ... یعنی خواستگار که آمد و قرار شد من فکر کنم، صیغه را باطل کردیم. ... وقتی من موضوع را گفتم، مثالی زد که هر وقت من به آن فکر می‌کنم، برایم .... تا حالا با چند نفر چنین ارتباطی داشتید؟
۲۰ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - شما قصد دارید یک پیام را به طرف مقابل برسانید «تو آن کسی که من می ... اینکه به طرف بگویید بیا از حالا به بعد مثل خواهر و برادر باشیم ممکن .... از طریق شبکه های مجازی با هم در ارتباط بودیم و باهم صحبت میکردیم در اصل من عاشق ایشون بودم ..... که به نتیجه نرسید دلیلشم بابای دختره بود بعد چندوقت به اصرار همون ...

نکاتی که پدر و مادرتان برایتان نگفته اند : چگونه یک مرد ...

doctorshiri.com/fa/content/6254/نکاتی-که-پدر-و-مادرتان-برایتان-نگفته-ان/
۲۰ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - من بهش گفتم اهل این نوع روابط نیستم و به جز یکبار گفتگوی بیرون از محل ... راستی یکبار به مناسبتی برایش کتابی هدیه گرفتم و خیلی خوشش آمد . .... که اراستگی ظاهر استثنا است و در همه شرایط لازمه توسط پسر و دختر ..... چند وقت پیش تو محل کار، همه با هم داشتیم صحبت می کردیم، گفتم چرا ... البته من بچه بودم.

هر کی ما را رها میکنه میگه "تو دختر خیلی خوبی هستی ولی...." - ...

doctorshiri.com/fa/content/13161/هر-کی-ما-را-رها-میکنه-میگه-تو-دختر-خیلی-خ/
۲۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تمام مردهایی که به زندگی من آمده اند همگی با یک جمله مشترک از من .... هم به دلیل علاقه ای که بهش پیدا کرده بودم پذیرفتم,اما بعداز چند وقت حس ... به خواستگاری کسایی که بهم معرفی میکنن برم و یکی رو انتخاب کنم .... عزیزم وقتی دختری میگه اهل دوست پسر و این چیزانیستم این نیست که من راهبه ام و باهیچ کس نیستم .
می تواند به مادرش بگه مادرش هم به مادر اون پسر یه ندایی چیزی بده که باب آشنایی باز بشه ... و هر وقت اون اقا تشریف آورد و رسما خواستگاری نمود میتونه خیلی عاقلانه روش فکر و ... در اين بين نماينده اى از طرف يكى از خلفاى بنى اميه آمد كه براى خليفه كنيز ...... سه سال پیش من علاقه مند بودم شدید بعد کلی گریه و زاری و نماز حاجت و کلی دعا ...

نهایت نامردی

www.treatment.blogfa.com/
من 17 سالمه یه هفت ماهیه نامزد کردم نامزدم پسرعممه خیلی دوستم داره و بعد 6 سال ... دو سال با یه پسری دوست بودم که رابطه خیلی نزدیکی باهاش داشتم اوایل دوستیم فقط ... اینم بگم که اونم شدیدا منو دوست داشت ولی بسیار ادم منطقیه خواستگاری به بهانه های ... ادم بسیار منطقی اهل دوز و کلک نیست هیچ وقت بهم خیانت نکرده پسر خیلی خوبی تو ...

خیانت و نامردی

www.khianat-namardi.blogfa.com/
شد. حدود 5 دقيقه بعد سارينا با 4 تا پسر به خانه برگشت.بعد از كمي پچ پچ با آن چهار نفر قرار ... حمام بيرون آمد و خطاب به سارينا گفت: ... «نامردا ؛ چرا خواهر من؟ ... میکنه به صحبت کردن باتلفن وروزها میگذرد ودختره عاشق پسره میشه بعد چند مدت هیچ خبری ... بودم که تو محله همه میشناختنم اما دختره از من خبر نداشت که چه جور ادمی هستم منم دیگه ...
در ایران پسرهایی پیدا می شوند که اگر دختر موردعلاقه شان به خواستگاری آنها جواب ... آن وقت توی چین، پسری به اسم «چنگ کان»، بعد از شنیدن «نه» از دختری به اسم ... پسر: امروز یک دختری توی خیابان آمد از من یک آدرس پرسید . منم. .... بود از میان اتوبوسی که ما با آن‌ها همسفر بودیم حداکثر چند نفر انگشت شمار با ..... نفرين به عشق و عاشقي.

ازدواج - داستانهای واقعی از "راز"

secretstories.blogfa.com/tag/ازدواج
حدود هشت سال پیش از همسرم جدا شده بودم و به محض جدایی علاوه بر مسئولیت سه فرزندم ... خب، من از طریق معرفی خانوادگی با مردی آشنا شدم، و عاشق همدیگر شدیم. ... بعد از دیدن چند باره ی راز (که بهترین دوستم به من پیشنهاد داده بود) لیستی از تمام ... و او با خواستگاری کردن از من در شب سال نوی پارسال به آرزویم تحقق بخشید و دو هفته بعد ما ...
۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اولین قدم به سمت آینده ای روشن و مثبت این است که قبول کنید عشق تان را از ..... پسر عموم دوسم داشت اینو میتونستم بفهمم بعد از چند ماه اشنایی که فقط ..... کنم وهیچ وقت هم نمیتونم فراموشش کنم چون زندگیم باهاش ساخته بودم. ...... هستی جان، خواهر من، گاهی اوقات ما آدما خودمون یادمون میره که داریم دل ..... بلاهایی که سرم آمد . من ...
۲ ساعت پیش - وقتي مي‌خواست برود و من ناراضي بودم هميشه كاري مي كرد راضي شوم. ... شهيد ملكي به خانه خانم باقري مي رود و مي گويد: فرزندت پسر است، من خواب ديدم، بچه ... عبدالله چهار برادر داشت و خواهر نداشت، هميشه به مادرش مي گفت: هيچ وقت غصه نخور ... با اينكه با خانم باقري كه بعد از عقد حاج خانم بهشون مي گفتم، ارتباط بسيار خوب ...
همون بالا یک ساعتی نشسته بودیم که یه سری ادم کره ای اومدن هی باهم حرف میزدن ما به ... یادش بخیر زمانی که برای ازمایش ازدواج رفته بودیم چقدر عاشقانه و رمانتیک بودیم . .... بود بعد مرده که به هوش اومد گفت من مثلا اومدم با خواهرم سوار بشم که خواهرم نترسه و ..... چند وقت پیشا رفته بودیم خونه عموم منو شوهری با پسر عموم ۳ تایی تو اتاق پسر ...
رتبه: ۹۸% - ‏۷۳٬۳۵۵ نقد
۲۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با اين حال در اوج عاشقي، روابط پنهاني نداشتند و به قول افسانه نه ... روزي که خانواده اميرحسين به خواستگاري من آمدند با تمام وجود براي اين ... حتي براي چند ثانيه. ... من به شدت افت تحصيلي پيدا کرده بودم و لحظاتم به سختي مي‌گذشت. ... با اين وجود هيچ وقت روي حرف مادرم حرف نمي‌زدم و در کمال احترام با او رفتار مي‌کردم.

مادرم می گفت که آنها به ما نمی خورند و من می گفتم که مگر عهد شاه و زوزک است که پدر و ... ( که البته پدرم هم خیلی پسر دوست بود ) ولی به خاطر اینکه ما دختر بودیم هیچگاه ... به بازار رسیدم سر پیچ بوی چوب به دماغم خورد به یاد نجار افتادم و وقت گذشتن از دم در آن به داخل نگاه کردم . ... تمام این حرف ها بود که منصور پسر عموم به خواستگاری من آمد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 157
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 144
  • باردید دیروز : 157
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 144
  • بازدید ماه : 1,661
  • بازدید سال : 17,371
  • بازدید کلی : 85,084